19.03 – Osobný revízny deň

Posted on 19. marec 2011

3


Pohľad na plafón

Dnes po čase som mal volnejší víkend a mal som čas ísť si spraviť taký menší revízny deň. Zajtra budem zrejme pokračovať, teraz napíšem čo, som zistil dnes.

Začalo sa robiť podbitie (Tatranský profil). Otvorene hovorím, že nie som spokojný s kvalitou a budem musieť dať debatu s chlapmi ako si to predstavujem. Môže byť, že to nie je ešte úplne hotové a chlapi to budú ešte dorábať. Veď môžete posúdiť sami na priložených fotkách.

Taktiež sa začali montovať stopné konštrukcie, konkrétne parozábrany. Už sú hotové v oboch detských miestnostiach. Akurát mi napadlo, že musím pozrieť ako bude vedená elektrika keď dokončia plafóny. Budem to musieť odsledovať v pondelok. Okolo celého domu dali “polystyrén” a pripravili to na fúkanú izoláciu.

Elektrikári pokročili. Hlavne ma zaujímalo ako budú viesť elektriku v obvodových múroch. Či bude porušená parozábrana alebo nie. Zatiaľ parozábranu veľmi neporušili. Káble sú ťahané medzi sadrokartónom a parozábranou. Samotná parozábrana nie je porušená až na maličkú dierku, keď vyvŕtavali do sadrokartónu otvory. Na toto mám špecialnu pásku, ktorou im to dám poprelepovať. Taktiež už sa ťahajú káble na alarm a Ethernetová kabeláž.