15.08 – Prvý týždeň v dome

Posted on 15. augusta 2013

6



Dnes nám firma Nábytok Mirek dodala stoličky ku kuchynskému stolu. Je to zaujímavá story. Na webe hovoria, že sú výrobcami nábytku. Keď sme ale preverovali pôvod nami objednaného nábytku, tak sme zistili, že je to dovoz z Poľska. Neviem prečo sa každý tak bojí výrobkov z Poľska. Veď Poľsko je veľký trh a musia tam existovať aj kvalitní výrobcovia.

Podarilo sa mi trošku upratať kuchyňu aby som mohol spraviť aspoň pár záberov. Na fotkách je trošku málo svetla, s tým sa ale nič nedá robiť. Ak  by som vytiahol žalúzie nebolo by vidieť nič. Ja som slabý fotograf.

Škoda, že sedačka od Styler nechodí, stále nechodí. Už je to skoro tri mesiace.

Čo nás brzdí v plnohodnotnom bývaní na dome je okolie, tam sme trošku zabrzdili a dohadujeme sa aký dáme plot. Popravde obávam sa toho, určite keď to budeme chcieť robiť tak začne pršať.

Taktiež si dávame viac pozor na spotrebu vody, nakoľko v tejto lokalite nie je kanalizácia ale len žumpa. Jeden vývoz 8 m3 je za 20E. Tie peniaze by človek obetoval, len musí dávať pozor a pravidelne vyťahovať.

Prvé poznatky z bývania, človek sa viac nachodí ako v byte. Zatiaľ je viac priestoru, ale to sa určite komplet zaprace. Kebyže vieme aká tvrdá je tu voda, dáme dresy s inou povrchovou úpravou. No a na dome, ako každý vraví je stále čo robiť.

Označené: , , ,
Posted in: Interier